aliejiniai kvepalai
Kristina Valuckienė

Kristina Valuckienė

„IK PARFUMERINĖ ESENCIJA“ ĮKŪRĖJA

Nišiniai kvepalai- kuo jie skiriasi nuo įprastų kvepalų?

Pats žodis “niša” jau indikuoja, kad produktai ar paslaugos domina mažą, specifinę žmonių grupę. Parfumerijoje terminas “nišiniai kvepalai” naudojamas itin dažnai ir apibrėžia visiškai atskirą grupę kvepalų gamintojų, kurie susilaukia vis didesnio populiarumo. Tačiau kodėl taip yra? Juk jūs beveik niekada nepamatysite nišinių restoranų, kavinių ar grožio ekspertų. Tad kodėl būtent parfumerijoje jie įsitvirtino ir ar jie tikrai išlaiko nišinio žodžio reikšmę, jeigu jie tampa prieinami vis didesnei grupei žmonių ir netgi sugeba konkuruotis su garsiais prekių ženklais?

Augantis populiarumas

Nišiniai kvepalai pastaruoju metu yra “ant bangos” ir gali nurungti net ir garsiausius dizainerių prekinius ženklus kaip  Chanel, Victoria’s Secret ar Armani. Garsusis parfumeris Maison Francis Kurkdjian ir Lietuvoje jau tampa kur kas populiaresnis su savo išskirtine kvepalų linija Baccarat Rouge 540. Jau kelinti metai iš eilės ir tiek fizinėje, tiek el. prekyboje šis išskirtinis kvapas yra nenurungiamas favoritas, o su juo konkuruoti gali tik kiti nišiniai parfumeriai kaip Tiziana Terenzi ar Frederic Malle. Taigi, bent jau Lietuvoje nišiniai aromatai pradeda laimėti netiesioginę kovą su įprastais komerciniais kvepalais.

Nišiniai kvepalai

Esminiai nišinių kvepalų skirtumai

Fragrance Foundation nišinius ir komercinius kvepalus atskyrė į dvi grupes pagal jų pardavinėjimo strategijas. Kuo kvapas lengviau prieinamas bet kokioje parduotuvėje, tuo jis toliau nuo nišinių aromatų, kurie neskiria pinigų masinei produkcijai ar marketingui. Įprastai komercinių kvepalų kainą patys ingredientai sudaro ganėtinai mažai. Visą jos kainą suryja pakuotė, pagaminimo kaštai, licencijos, reklama ir pardavėjo pelnas. Kuo masiškesnis produkto naudojimas- tuo brangesnis yra galutinis produktas.

kvepalu kainos statistika
Kas sudaro komercinių kvepalų kainą?

Taip pat, nišiniai kvepalų namai linkę turėti savo parfumerį, kaip anksčiau, kuomet prekiniai ženklai perėjo į masinę gamybą. Nesifokusuodami į norą patikti kuo didesnei auditorijai, parfumeriai gali priimti drąsesnius sprendimus, nebijo suklysti, kadangi aromatus gamina asmenybėms, o ne masėms. Taip gimsta neįprasti aromatai, kuriais gali mėgautis kiekvienas ieškantis išskirtinumo. 

Pasidalinkite

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on print
Share on email

Taip pat, skaitykite...

Scroll to Top
Juodojo penktadienio akcija VISIEMS kvepalams

Su kodu JUODAS20